A weboldal

Itt nem unalmas matematikai szövegeket találsz, és nem is követhetetlen algoritmusokat. Célunk a szuper-érthető matematika oktatás egyszerű példákon, színes szemléletes ábrákon, keresztül egy letisztult és komfortos webes környezetben, megalkotva ezzel a 21-ik század tankönyvét, amely valóban elmagyarázza a matematikát olyan részletességgel és olyan élvezetesen, hogy bárki megértse. A weboldal megszületésének történetéről itt olvashatsz.

A csapat

Mosóczi András

Mosóczi András hazánk egyik legnépszerűbb matematikaoktató weboldalának alapítója. Írásaiban, előadásaiban és oktatóanyagaiban hihetetlenül laza, mégis rendkívül precíz stílusban mutatja be a matematika világát. Matematika Guru, aki mer és tud másképp gondolkodni a tanításról. Közel 20 éve foglalkozik egyetemisták és főiskolások oktatásával, számos egyetemen, a BME-től az ELTÉ-n át a BGE-ig. Az ez idő alatt megszerzett tapasztalatokat és tudást 2010-ben kezdte el online oktatóanyagokba sűríteni. Olyan epizódokba és videókba, ahol a világos és egyszerű magyarázatok közvetlen és humoros stílusban, bárki számára érthetővé teszik a matematikát. Jelenleg a több mint 120 ezer felhasználóval rendelkező mateking.hu oldal vezetője, emellett pedig a német nyelvű változat, a matheking.at e-learning oldal fejlesztésén dolgozik.

Kovács Zoltán

Kovács Zoltán az IT problémák megoldásának mestere, aki kreatív gondolkodásával rengeteg reménytelennek tűnő helyzetet oldott már meg – és csak nagyon kevés reménytelit tett reménytelenné:) A tiszta egyszerű megoldásai, az IT világán kívül is megjelennek, ilyen például a pár éve alapított www.gyumix.hu a trükkök nélküli smoothiek víziója. A projektben a webes megoldásokon és a tananyagok IT hátterén dolgozik, ötleteivel pedig a többi terület haladását segíti.

Képes Viktor

Képes Viktor a weboldalak szakértője. Neki és cégének, a Macrowebnek köszönhetjük, hogy a megálmodott weboldal működik is – legtöbbször :) Precizitása és akkurátus gondolkodása mindenkit az őrületbe kerget a környezetében, de az biztos, hogy csak olyan munkákat ad ki a kezéből, amik valóban a tökéletességig lettek csiszolva. Éppen ezért ötleteit és tanácsait a projekt minden területén nagyon utáljuk, de megfogadjuk őket, hogy egy valóban XXI. századi matek oktató oldalt hozhassunk létre.

Mosóczi Bálint

Mosóczi Bálint a csapat legfrissebb tagja, így rá hárul minden feladat, amit a többieknek már nincs kedve megcsinálni. Elsősorban a jelentős mértékben bővülő gyakorló feladatok rettentő unalmas és monoton sorozatgyártásában vesz részt, emellett ő foglalkozik a magyar nyelvű verzió ügyes-bajos dolgaival valamint oldalt népszerűsítő kampányok levezénylésével és egyúttal kivitelezésével.

A sztori

2009-2013. avagy a kezdetek:

Élt egyszer egy fura tag, akinek volt egy vágya, egy elképzelése, hogy a matematikának a fejében létező nagyon logikus és végtelenül egyszerű képét valahogyan mások számára is láthatóvá tegye. Elhatározta hát, hogy létrehoz egy webes felületet, egy olyan weboldalt, ahol kirajzolódhat ennek a fejében lévő egyszerű képnek egyfajta vetülete. Egy olyan vetülete, amit bárki bármikor megnézhet, és ami mindenki számára világossá és érthetővé teszi a matematikát. Mindez 2009-ben történt, a fura tagot pedig Mosóczi Andrásnak hívják. Az azóta eltelt jópár évben sok minden megvalósult ebből az elképzelésből, de a hatalmas erőfeszítésekkel elért jelenlegi állapot az eredeti terveknek jó ha 20%-a, szóval még van bőven hova fejlődni…

A tervek készítése idején 2009-ben Mosóczi Andris az IBS-en volta óraadó tanár, így jó ötletnek tűnt, hogy az iskola tulajdonosához Tamás Istvánhoz forduljon ötletével, melyek megvalósítása nem kis anyagi ráfordítást igényelt. A projektnek lendületet adó lökést ez a találkozó adta meg. Tamás István nevéhez köthető a CsoPa vagyis a Csodák Palotája is és köztudott róla, hogy elkötelezett a tudományt szolgáló tevékenységek terén, így logikusnak tűnt, hogy érdeklődik egy ilyen jellegű projekt iránt. Érdeklődött is, igazán remek ötletnek tartotta az elképzelést, egyúttal nem javasolta a dologgal történő további foglalkozást, mivel a magyar piacon álláspontja szerint sohasem fog megtérülni a belefektetett munka. István és Andris azóta is jóban vannak, így ez az elutasítás nem ártott kapcsolatuknak, a projektnek pedig kifejezetten jót tett. Ez volt ugyanis az a pont, amikor Andrisnak rá kellett jönnie, hogy ha még az az ember sem fektetne pénzt ilyesmibe a magyarországi piacon, aki egyébként egyike azon keveseknek, akik tényleg áldoznak pénzt az oktatásra és a tudomány népszerűsítésére, akkor nincs mire várni. Vagy el kell kezdeni az egészet egyedül, vagy minden csak egy szép terv marad. Így aztán 2010 tavaszán keresgélni kezdete a lehetőségeket, hogy milyen eszközökkel valósítható meg a lehető legkisebb erőforrással a projekt, teljesen önerőből. Le kellett mondani a legtöbb funkcióról és csak arra koncentrálni, ami a legtöbbet képes adni a legkevesebb munka árán. Így születtek meg az azóta is használt képsorok ősei, ahol megvalósult az az elképzelés, hogy az ember szeme előtt maguktól oldódjanak meg a feladatok, folyamatosan átalakulva és változva, ezáltal pedig kiiktathatók legyenek az unalmas tankönyves összekötőszövegek, és a helyükre egyszerű, rövid és vicces magyarázatok kerülhessenek. A képsorok forráskódjának megírásában Andrisnak egyik volt gimis osztálytársa segített, aki azóta grafikai tervezéssel foglalkozik és emellett belevágott egy kis metal-pólóbizniszbe… Az anyagok 2010 nyarán szépen egymás után készülgettek, weboldal viszont még nem volt. Kellett hát keresni valakit, aki csinál egyet. Így jutott el Andris egy másik gimis osztálytársának haverjához, aki éppen akkor vágott bele BME-s végzettségével informatikusként egy új vállalkozásába – a szendvicskészítésbe. Nos, ő Kovács Zoltán, aki azóta átnyergelt a szendvicsekről a smoothiek készítésének izgalmas világába és a Gyümix tulajdonosa, emellett pedig egy banknál release manager. A weboldal egy délután alatt készült el Drupalban, bár azért még kis utómunkákra szükség volt újabb néhány délután során. Kezdetben nem tudott túl sokat az oldal, az egyetlen funkciója az volt, hogy a statisztika 1 témakörben készült néhány képsor lejátszására alkalmas legyen. Egyedüli fájó pontja pedig az volt, hogy erre sem volt alkalmas. Apró gubancok adódtak ugyanis a lejátszóval, amit Zoli a probléma mértékénél kisebb lelkesedéssel próbált orvosolni. Egyszer aztán valahogy mégis működni kezdett és közben a statisztika 1 tananyagok is elkészültek, így 2010 decemberében útnak indulhatott az oldal www.mateking.hu néven.

2011 januárjára elkészültek különböző PDF-es anyagok analízisből és valószínűségszámításból is, így már több volt a néznivaló az oldalon, ezzel együtt pedig a látogató is. Jobb napokon akár 80-100 felhasználó is érkezett, ami akkoriban egész jónak számított. A legfontosabb látogató azonban azidőtájt Andris egyik korábbi tanítványa, Somogyi Tibor volt, akinek, mint érdekesség mesélt az oldal létezéséről, Tibor pedig tovább kérdezgette róla, hogy pontosan mi is ez, és leültek megnézni, hogyan működik. Tibi volt az első, aki meglátta benne, hogy az akkori weboldal nem más, mint egy terv, egy vázlat, ami magában rejti egy egészen nagyszabású vízió lehetőségét. A teljes víziót azonban nem sikerült Andrisnak meggyőzően átadni neki, így Tibi kezdetektől fogva más irányt képzelt el – a kézzel írott videós verzió irányát. A gondolat viszont csak nem hagyta nyugodni, hogy bele kéne vágni egy ilyen bizniszbe, így aztán elkezdett komolyan gondolkodni a videós irány megvalósításának lehetőségén, amit akkoriban a KhanAcademy és a Udemy kezdett el az USA-ban. Közben Andris folytatta a tananyagok gyártását a matekingen a statisztika 2 izgalmaival, a stat1 ugyanis a várakozásnál is nagyobb sikereket ért el. 2011 februárjában a látogatói rekord egy nap 313 látogató volt a matekingen, aztán május környékére pedig már bizonyos napokon sikerült a 700-800 látogatót is elérni. Ez idő alatt Tibi és Andris folyamatosan beszélgettek a másik irány megvalósíthatóságáról.

A kézzel írott videós verziónál egy jóval minőségibb, igényesebb megjelenést jelentett a mateking iránya – persze lényegesen nagyobb munka árán – de mivel a videós elképzelés is izgalmas vállalkozásnak tűnt, Andris úgy döntött, miért is ne vágna bele párhuzamosan abba is. Ezzel kezdődött az easyMaths története. A dizájn és a név kitalálását Tibire bízta, hogy még véletlenül se egy mateking2-t csináljanak annak előnyeivel és hibáival, hanem egy teljesen független új koncepciót. A nyár az easyMaths készítésének jegyében telt. Andris a mindenki által utált operációkutatás nevű csodás tantárgyat szemelte ki kísérleti egyednek, aminek oka az volt, hogy ha elkészül, többé neki se kelljen tanítani. Az easyMaths weboldalának részleteit Tibivel közösen találták ki, aztán pedig kellet találniuk egy webfejlesztőt, aki mindezt meg is valósítja, ráadásul jól és olcsón. A választás Mészáros Lacira esett, aki 2011 őszére kisebb csúszásokkal ugyan, de elkészítette a weboldalt és még olyan lejátszót is szerkesztett hozzá, ami letöltés elleni védelemmel is el volt látva. Miközben az easyMaths készült, a mateking látogatottsága is szépen gyarapodott, 2011 októberben sikerült egy napra átlépni a bűvös 1000 látogatót és új rekord született 1429 userrel. A két projektre párhuzamosan már tényleg nem volt Andrisnak elég ideje, így aztán döntenie kellett, hogy a következő egy évben a kettő közül melyikre koncentráljon. Mivel az újonnan indított projekt rengeteg munkát igényelt, ezért az easyMaths videók készítése került előtérbe. Több, mint száz videót készített 2011 novemberétől 2012 szeptemberéig. Amikor aztán viszonylag stabillá vált az easyMaths forgalma és tananyagainak száma, Andris újabb fejlesztésbe fogott a matekingen is, elkészítette a lineáris algebra képsorokat, 2013 nyarán pedig új dizájnt kapott az oldal. Ez az új dizájn már messze felülmúlta a korábbit, de kinézetében még mindig eléggé házilag barkácsolt hatást keltett. Ennek egyik oka, hogy házilag barkácsolták. Sikerült Andrisnak újból rávennie Kovács Zolit, hogy szánjanak rá néhány délutánt a matekingre, és ami néhány délután alatt megvalósítható, azt meg is valósították. Andris utána még azért prászáz további délutánt is rászánt, hogy a tartalom is fölkerüljön, a grafikai elemek a helyükre kerüljenek, de ettől ez még továbbra is a házilag barkácsolt kategória volt. Közben az easyMaths is átesett egy csinosításon, ami jóval profibb módon és persze drágábban zajlott és 2013 novemberében meg is hozta az eredményt, megnyerte az Év Honlapja díjat. Ez újabb lendületet adott az easyMaths-es fejlesztéseknek és a következő egy év a mateking számára újra az alvó állapotot jelentette, bár a látogatószám szépen emelkedett és már napi 3 ezres rekordok is születtek.

2014:

A következő nagy fordulópont a mateking életében 2013 decemberében érkezett el, amikor Andris elhatározta, hogy új távlatokat nyit a matekingnek és elkészíti angol nyelvű változatát. Az angol verzió természetesen egy ember számára biztosan kivitelezhetetlen vállalkozás lett volna, így szövetségeseket kellett hozzá találni. Elérkezett az ideje, hogy teljesen új dizájnt kapjon a weboldal, a rajta szereplő tananyagokkal együtt, illetve kellett valaki, aki lefordítja őket angolra olyan minőségben, hogy ne vesszen el egyik legnagyobb erejük, a könnyed és vicces stílus. A tervekbe először Zolit avatta be, aki egy nap után igent mondott és egy kis részesedésért cserébe vállalta, hogy viszi az IT vonalat. Részesedni akkoriban legfőképp a költségekből lehetett, meg persze a rengeteg munkából. Mindenekelőtt az oktatóanyagoknak kellett valahogyan jobban kinézniük. Segítséghez fordultak egy ismerős által ajánlott grafikushoz, Ördögh Lacihoz, akit megkértek rá, hogy mesélje el szerinte mi nem jó az oktatóanyagok dizájnjában. Kiderült, hogy tulajdonképpen semmi, így aztán elkezdtek sakkozni azon, hogyan nézhetnének ki egy kicsit jobban, ráadásul úgy, hogy közben ne veszítsék el mindazon tulajdonságaikat, amitől jók és szeretik őket. Amikor ez a szál már haladni látszott, belekezdtek az új weboldal tervezésébe és az angol nyelvű verzióval kapcsolatos munkákba. Az angol projekt története egy másik kaland, ám ez önmagában hosszabb sztori lenne, mint a teljes mateking története, így most térjünk inkább vissza a magyar vizekre. Zoli beszervezte egy régi egyetemi haverját is a bizniszbe, akiről tudta, hogy a szuper weboldalak készítésének szakértője; így került képbe Képes Viktor és a Macroweb kis csapata. A közös munka kezdetben nem volt mentes a zökkenőktől, amikor Viktor életében először beszélt Andrissal, kijelentette, hogy ezzel az emberrel nem kíván soha többet beszélni, mert őrültekkel nem tárgyal, de ha Zoli vállalja a közvetítő szerepet közöttük, akkor bizonyos feltételek teljesülése estén megkockáztatja, hogy csatlakozik a csapathoz. Így adódott, hogy háromfősre duzzadt a csapat és megkezdődött az arculati elemek kialakítása. Szép lassan Viktor újra szóba állt Andrissal, és ha már így alakult, talán meg is kedvelte..

Problémák azért ezek után is akadtak szép számmal. Az új weboldal dizájnjának kialakításával egy meglehetősen szenvedésekkel teli időszak vette kezdetét, ami legfőképpen azoknak a grafikusoknak a szenvedéséből állt, akik így vagy úgy de kapcsolatba kerültek a projekttel. Ennek részletezésére jobb, ha nem térünk ki, a lényeg az, hogy végül Ördögh Lacit érte utol a végzet és rá, valamint Graphasel nevű stúdiójára esett a választás, akiknek az irodájából mindig csodás a kilátás és akik már korábban is átvágtak néhány gordiuszi csomót. Ezúttal is sikerült nekik a lehetetlen, és bár volt olyan, hogy szegény grafikus mellett ülve Andris mondta tollba, hogy hogyan nézzen ki egyik vagy másik oldal, mégsem dobták ki őt, a végére pedig közös erőfeszítéssel sikerült megteremteni az oldal arculatát.

2014 őszére így megvoltak a grafikai tervek, már csak az volt hátra, hogy amit a grafikusok egy laza tollvonással megrajzolnak, azt a webesek három hét kemény munkájával lefejlesztik – félig… Vagyis következhetett a weboldal elkészítésének izgalmakkal és buktatókkal teli útja. Néhány határidőt sikeresen átlépve 2014 november 20-án ünnepélyesen útjára indult az új oldal – igaz mobil nézet nélkül és kisebb nagyobb hibákkal együtt.

2015:

Aztán elérkezett a 2015 és szépen lassan kezdtek fogyni a hibák is. Andris, egy másik grafikust őrületbe kergetve megalkotta a mobil nézetet, így az oldal szép lassan kezdett használhatóvá válni és persze a háttérben készültek a tananyagok is. A régi oldalon szereplő statisztika és lineáris algebra képsorok száma összesen 232 darab volt, de ezeket részben vagy teljesen fel kellett újítani az új oldal arculatának megfelelően. Ezen kívül Andris készített 315 darab teljesen új képsort analízis és valószínűségszámítás témakörökben. Egy-egy ilyen képsor előállítása átlagosan 6-8 órát vesz igénybe, ami azt jelenti, hogy 2014 tavaszától 2016 tavaszáig úgy durván 2000 órányi munka volt csak ezeknek az előállítása. Az oldalon jelenleg található közel 540 képsor elkészítése pedig 2010 óta több, mint 3700 órát vett igénybe. A folyamatos fejlesztések jegyében eltelt 2015 végére sikerült majdnem minden fontosabb célkitűzést elérni, egyúttal megnyerni az Év Honlapja díjat e-learning kategóriában.

Év Honlapja Díjátadó 2015

2016:

A fejlesztések 2016-ban is nagy lendülettel folytatódtak. A projekt több millió forintnyi éves működési költségét hosszú éveken át a készítők viselték, amellett, hogy közben rengeteg munkaórát is áldoztak a megfelelő színvonalú fejlesztésekre. Ez a hosszú távon nem fenntartható folyamat fordult meg azzal, hogy a tartalmak jelentős része fizetőssé vált 2016 március 11-től. A tantárgyankénti 200 napos előfizetés díja igyekszik figyelembe venni azt, hogy egy egyetemistának rengeteg kiadása van és a tanulás mellett nem könnyű megteremteni ezek fedezetét. A 2016-os év jelentősebb fejlesztései az átláthatóbb kezelési felület, a tantárgyfőoldalak és tartalomjegyzékek elkészítése volt, valamint szinte valamennyi témakörhöz részletes PDF-es segédanyagok készültek illetve rengeteg feladatsor megoldásokkal együtt. Szeptembertől teszt üzemben útnak indult a kvíz modul is, amelyen tesztsorokkal bárki tesztelheti tudását. A számos fejlesztés egyik elismerése, hogy 2016-ban Oktatás és E-learning kategóriában is a mateking.hu lett az év honlapja. Innentől a menetelésünk megállíthatatlan lett...

Év Honlapja Díjátadó 2016

2017:

Az elmúlt egy év során jelentős fejlesztéseket végeztünk a mateking.hu weboldalon amit részben a felhasználói élmény növelése részben az egyetemekkel való szorosabb együttműködések részében pedig a teljesen új tartalmak megjelenése indokolt. A felhasználói élmény növelésének érdekében újragondoltuk a tananyagokat, teljesen új alapokra helyeztük működésüket és folyamatosan cseréljük újra a régebbi tartalmakat. Az új rendszer lehetővé teszi az eddigi funkciók megtartása mellett a videószerű megnézést és narrációs szöveg hozzáadását. Ezzel megvalósítottuk, hogy ugyanazon tartalom videóban és léptetve is megtekinthető legyen. Legújabb tantárgyunk, a középiskolai matek már teljes egészében ebben az új rendszerben készült.

Jelenleg már öt hazai egyetemmel indítottunk el közös e-learning programot ami szükségessé tette rengeteg új tantárgy, és ezzel párhuzamosan egy új menürendszer bevezetését is. Az új tantárgymenü kialakítása révén több, mint 20 egyetem és közel száz tantárgy közül lehet válogatni úgy, hogy közben sikerült megtartani a korábbi letisztult dizájnt, a jó átláthatóságot és az egyszerű használatot. Szintén új fejlesztés a teljes középiskolai matematika tananyagot felölelő kurzusunk, ahol már több, mint 200 oktatóanyagon és 18 témakörön keresztül vezeti végig a felhasználót a 9-12 osztályos matematika anyagon. Ezt a tananyagot kiegészítettük egy ingyenesen elérhető videós érettségi felkészítő kurzussal is. A megújult mateking.hu oldal reményeink szerint mindent megtartott eddigi letisztult könnyen kezelhető és egyszerű arculatából úgy, hogy közben rengeteg új tartalom és technikai megoldás jelent meg a háttérben.


Év Honlapja Díjátadó 2017

2018:

Az elmúlt egy év során több fejlesztést vittünk véghez a matekingen, mint eddig összesen együttvéve. Amellett, hogy közel duplájára növeltük a tananyagok számát és alapjaiban dolgoztuk át a teljes előfizetési rendszert, hogy jóval áttekinthetőbb és sokkal felhasználóbarátabb legyen, a legnagyobb fejlesztés a teljes tartalom megújítása volt.

Az eddig megszokott lépésről-lépésre tanulás mellett bevezettük a léptetés hanggal funkciót ami kényelmesebbé és gyorsabbá teszi a megértést azzal, hogy egyszerre látható és hallható is minden, így az információ több különböző csatornán jut el az agyba. Ezen kívül a elérhetővé tettük a teljes tananyagot videó változatban is. Így az eddigi egy funkció helyett most három funkció van és az egészben a legklasszabb az, hogy az irányítást teljesen a felhasználók kezébe adtuk. A különböző funkciók között menet közben is bármikor kedvük szerint tudnak váltani.

A mateking ereje eddig is abban állt, hogy a tanulás tempóját mindenki a saját tempójára tudta szabni, az irányítást teljesen a felhasználók kezébe adtuk. Ez mostantól még inkább igaz, és a matektanulást sikerült végre valódi élménnyé varázsolni.

Év Honlapja Díjátadó 2018

2019:

A mateking.hu már több éve hazánk legnépszerűbb egyetemistáknak szóló e-learning platformja, célunk pedig hasonló sikerek elérése a középiskolai matematika oktatás területén is, hiszen a matematika nem csak az egyetemistáknak okozhat kihívásokat. Elhatároztuk tehát, hogy az egyetemi matematika oktatásban népszerűvé vált oktatási megoldásainkkal a középiskolások és tanáraik életet is megkönnyítjük. A most elkészült fejlesztésünk a teljes középiskolai matematika tananyagot öleli fel. Egyben az első videó alapú, matek érettségire felkészítő platform hazánkban, amely az emelt szintű matek érettségi feladatainak megoldására is felkészít. Sőt, több ez mint egyszerű videó: a step-by-step technológiának köszönhetően a tananyag sebessége mindig a diákok tempójához igazodik. Az emelt szintű tananyagot külön kiemeléssel választottuk el a középiskolai matek kurzusunk többi részétől, így mindenki az igényeinek megfelelő szintű tananyagokból tud tanulni.

Év Honlapja Díjátadó 2019

2020:

A mateking.hu célja, hogy élménnyé változtassa a matektanulást. Nem csak egyszerűvé és érthetővé, hanem valódi élménnyé. Ezen dolgoztunk egész nyáron és mostanra elkészültünk néhány igazán nagyszerű dologgal.

A mateking döbbenetes hatékonyságát az adja, hogy a tananyagok sok-sok apró lépésből, picike morzsákból épülnek föl. Mindenki a saját tempója szerint éppen akkor lép tovább egy morzsán, amikor megértette. Nem hamarabb és nem később. Az epizódok új és sokkal intenzívebb dizájnjával végre megfelelő hangsúlyt kapott a lépésről lépésre funkció. Sokkal látványosabbá tettük a léptető nyilakat, melyeket egy ügyes kis trükk segítségével kiemeltünk a tananyag felületéből.

Elkészültünk egy másik fontos fejlesztéssel is. Létrehoztunk egy felületet, ahol a mateking összes feladata könnyen és gyorsan megtalálható témakörök szerint. Ez egy okos kis példatár, ami arra is használható, ha valaki gyakorolni szeretne és olyankor is, ha gyorsan át akar pörgetni egy-egy témát.

A mateking kezdőlapja mobilon mindig is egyet jelentett a maximális egyszerűséggel. Minden felesleges dologtól megtisztítottuk, hogy azonnal elérhetőek legyenek a legfontosabb tantárgyak. Ezt az egyszerűséget sűrítettük most bele egyetlen gombba és ezzel egy új felhasználói élményt hoztunk létre. A kezdőlap így megtartotta a híres egyszerűségét, mégis sok-sok új tartalom is elfér rajta.

A rengeteg technikai fejlesztés mellett büszkék vagyunk arra is, hogy idén 435 új epizóddal bővült a mateking és így már 2300-nál is több epizódból lehet nálunk tanulni. Fontosnak tartjuk azt is, hogy segítsünk a nehéz helyzetekben. Március 15-től júniusig ingyenesen elérhetővé tettük a teljes Középiskolai matematika tantárgyunkat. Jó volt látni, hogy az iskolabezárás alatt napi 50-60 ezer ember tanulta nálunk a gimis matekot. Szuper érzés volt az is, hogy a matek érettségi előtt a fél ország nálunk tanult, és egyetlen nap 87 ezren néztek minket. Az egyetemistákat sem hagytuk cserben, az egyetemi HÖK-ökkel közösen 13 ezer egyetemi tantárgyat osztottunk szét májusban teljesen ingyenesen. Ezzel 33 millió forintot spóroltunk meg az egyetemistáknak.